روش های تماس رایگان با سامانه پشتیبانی همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

در دنیای رقابتی امروز مشتریان در کانون اصلی توجه شرکت ها قرار گرفتند و رضایتمندی آنها عامل اصلی کسب مزیت رقابتی سازمان ها می باشد. لازمه جلب رضایت مشتریان برآورده ساختن کامل نیازهای آنها و شناسایی دقیق خواسته و نیازها و تمایلات آنها در خرید کالا و همچنین ارائه خدمات مطلوب است. مشتریان تجارت شما را پیش می برند، به همین دلیل است که نحوه ارتباط موثر با مشتری و تعامل صحیح با او بسیار مهم است. از این رو شرکت ها و سازمان ها راه های مختلفی برای ارتباط با مشتریان خود فراهم کرده اند، راه های مثل ایمیل، چت آنلاین و ... اما از دید برخی مشتریان اگر سامانه تلفنی برای برطرف کردن مشکلات فنی و غیر فنی وجود نداشته باشد، جذب شرکت های دیگر می شوند. بر همین اساس اپراتور همراه اول با راه اندازی بزرگترین سامانه ی تماس کشور ارتباطی را برقرار کرده است. با راه اندازی سامانه 9990، کاربران می توانند به راحتی مشکلات خود را مرتفع کنند.
روش های تماس رایگان با سامانه پشتیبانی همراه اول

این سامانه به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته فعالیت می کند. به طوری که هر روز و در هر ساعتی که با آن تماس بگیرید یکی از اپراتورهای سامانه 9990 به شما پاسخ می دهد و می تواند برای رفع مشکلات شما را راهنمایی کند.
نکته ای حائز اهمیت اینست که تماس مشترکین همراه اول با 9990 کاملا رایگان است و شما برای ارتباط با پشتیبان هزینه ای پرداخت نمی کنید. مشترکین خطوط دیگر و تلفن ثابت می توانند با 09129990 تماس برقرار کنند و از خدمات این سامانه بهره مند شوند.

سامانه 9990راهنمایی های مناسب در خصوص خرید، ثبت نام، تغییر مالکیت سیم کارت های همراه اول، اطلاع از شرایط و ضوابط رومینگ بین الملل همراه اول و روش های فعالسازی آن، دریافت راهنمایی در مورد بسته های گوناگون پیامکی، مکالمه و... ، شکایت از عدم پوشش شبکه و آنتن دهی در مناطق مختلف شهر و یا کشور، دریافت راهنمایی در مورد اینترنت و نحوه فعال سازی اینترنت روی خطوط خریداری شده، دریافت صورتحساب و همچنین گردش های مالی صورت گرفته در زمینه افزایش اعتبار یا پرداخت قبض های سیم کارت و سایر مشکلات و سوالات مختلف؛ کارشناسان سامانه 9990 همراه اول در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته بدون تعطیلی آماده پاسخگویی به مشترکین هستند.

راه های برقراری ارتباط:

1- پاسخگویی تلفنی : شماره 9990 برای همراه اولی ها ، 09129990 برای سایر خطوط و تلفن ثابت

2-  پست الکترونیکی : مشترکین می توانند سوالات، مشکلات و نظرات خود را از طریق ایمیل به آدرس mci.ir@9990  ارسال کنند.

3- دور نگار : مشترکین همراه اول از طریق شماره 0912999900 نظرات خود را ارسال کنند.

4- چت آنلاین : این راه برای مشتریانی است که به سامانه همراه من با آدرس my.mci.ir مراجعه می نمایند.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , سیم کارت رند ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: